Μπορώ να καταχωρήσω την παραγγελία μου ηλεκτρονικά;

Μπορείτε, πατώντας στο παρακάτω link: https://www.home2phone.gr/orders να κανεται το αίτημα σας και εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.

Πώς επικοινωνώ μαζί σας αν χρειαστώ βοήθεια;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στο 217 000 1314 από τη Δευτέρα μέχρι την Παρασκευή από τις 10 το πρωί μέχρι τις 6 το απόγευμα και στη φόρμα επικοινωνίας της ιστοσελίδας μας, τις υπόλοιπες ώρες.

Υπάρχει πιθανότητα παραβίασης του συστήματος;

Το “κλειδί” για κάθε έξυπνο σπίτι είναι το δίκτυο WiFi. Εάν έχουμε ακολουθήσει όλες τις προϋποθέσεις ώστε να έχουμε ένα ασφαλές δίκτυο WiFi, η πιθανότητα παραβίασης είναι σχεδόν μηδενική. Επίσης, τα πρωτόκολλα που χρησιμοποιούν οι έξυπνες συσκευές για να επικοινωνούν μεταξύ τους είναι πολύ ασφαλή (χρησιμοποιούν την ίδια κρυπτογράφηση 128-bit που εφαρμόζουν τα περισσότερα μεγάλα χρηματοοικονομικά συστήματα).

Τι γίνεται αν έχω διακοπή ρεύματος;

Σε περίπτωση διακοπής ρεύματος, όσες συσκευές είναι συνδεδεμένες σε πρίζα (όπως και το router σας) θα σβήσουν, οπότε δεν θα υπάρχει δυνατότητα επικοινωνίας μέσω internet με το κινητό σας τηλέφωνο. Μπορείτε να εγκαταστήσετε στο χώρο σας μία συσκευή που να σας ειδοποιεί με sms στο κινητό σας όποτε υπάρχει διακοπή ρεύματος και να τοποθετήσετε UPS στο router και στα hub του οικοσυστήματος ώστε να παραμείνουν σε λειτουργία σε περίπτωση ολιγόωρης διακοπής ρεύματος.

Μπορείτε να έρθετε ξανά στο χώρο μου αν χρειαστώ κάποια βοήθεια;

Μετά την τοποθέτηση των συσκευών, ο τεχνικός μας θα σας βοηθήσει να κατεβάσετε τις αναγκαίες εφαρμογές στο κινητό σας τηλέφωνο και θα γίνει εκπαίδευση σχετικά με τη λειτουργία τους. Για οποιαδήποτε απορία μπορείτε να καλέσετε στο τηλεφωνικό μας κέντρο ή να μας στείλετε e-mail μέσω της φόρμας επικοινωνίας. Σε περίπτωση που κριθεί απαραίτητο, μπορούμε να κανονίσουμε να περάσουμε ξανά από το χώρο σας για να σας βοηθήσουμε.

Οι συσκευές λειτουργούν και με 2.4 GHz και με 5 GHz;

Οι συσκευές του οικοσυστήματος επικοινωνούν αποκλειστικά μέσω συχνοτήτων 2.4 GHz. Σε περίπτωση που το router σας το υποστηρίζει, μπορείτε να έχετε ενεργοποιημένη τη συχνότητα WiFi 5 GHz για να συνδέεστε στο internet από το κινητό σας τηλέφωνο ή την τηλεόραση, αλλά πρέπει να είναι ενεργή απαραίτητα και η συχνότητα WiFi 2.4 GHz ώστε να μπορέσουν να συνδεθούν οι αισθητήρες. Αν κάποιο router δεν έχει δυνατότητα χρήσης στη συχνότητα των 2.4 GHz, δεν θα μπορέσουν να συνδεθούν οι έξυπνες συσκευές ώστε να λειτουργήσει το οικοσύστημα.

Τι γίνεται αν αλλάξουμε router;

Αν αλλάξουμε router και το ρυθμίσουμε με το ίδιο όνομα και τον ίδιο κωδικό όπως το προηγούμενο, οι συσκευές θα συνδεθούν και θα λειτουργήσουν κανονικά χωρίς να χρειαστεί ξανά συντονισμός.

Τι γίνεται αν αλλάξουμε κωδικό WiFi στο router μας;

Για λόγους ασφαλείας, αν αλλάξουμε κωδικό ή όνομα εμφάνισης στο router, θα χρειαστεί να γίνουν reset όλες οι συσκευές και να συντονιστούν ξανά από την αρχή.

Η εγκατάσταση του διακόπτη WiFi θερμοσίφωνα γίνεται από ηλεκτρολόγο;

Επειδή η τοποθέτηση του διακόπτη WiFi γίνεται στον πίνακα ασφαλειών, την αναλαμβάνει πιστοποιημένος ηλεκτρολόγος που είναι συνεργάτης της εταιρείας μας.

Οι αισθητήρες έχουν μπαταρίες; Κάθε πότε χρειάζονται αλλαγή;

Ορισμένοι αισθητήρες έχουν μπαταρίες οι οποίες χρειάζονται αλλαγή μία φορά κάθε δύο χρόνια. Η εφαρμογή του κινητού θα στείλει ειδοποίηση όταν κάποιος αισθητήρας χρειαστεί νέα μπαταρία την οποία μπορείτε είτε να αλλάξετε μόνοι σας είτε να μας καλέσετε να αναλάβουμε εμείς τη διαδικασία.